1. júla 2013

Prečo zdravo jesť a cvičiť - 4 jednoduché body

Vravíš si prečo mám zdravo jesť, veď potom si neužívam život! Neužívam si predsa to jedlo!
Omyl. Keď ješ zdravo, nezdravé, chutné jedlo si užívaš oveľa viac. Pretože ak ješ zdravo a sem tam si dáš niečo veľmi chutné (a vieš, že môžeš, keďže obvykle ješ zdravo) chutí ti to oveľa viac, akoby si dané jedlo jedla každý deň.  To jedlo si vychutnávaš.

Takéto jedenie môže priniesť zábavu. Ako? No predsa vymýšľaním nových príloh, obmien jedálnička, vytváranie kadejakých vizuálne estetických jedál...

Je to dobré pre zdravie. Ak sa okrem zdravého jedenia aj pohybuješ, nie je až také pravdepodobné, že budeš mať kardiovaskulárne problémy, ako keby si bola obézna. V zdraví sa dá vymenovať toľko vecí, až by to bol zoznam možno dlhší ako zoznam pasažierov Titanicu.

Pre dobrý pocit. Máš dobrý pocit z toho, že niečo pre seba robíš, máš zo seba radosť.

Veľmi podobné, ak nie dokonca identické body sú aj pri cvičení. 

1. Ležanie/ sedenie a podobne si užívaš viac, hlavne po dokončení cvičenia.

2. Ak nájdeš cvičenie, ktoré ťa baví, získavaš plus. Tiež je dobré robiť obmeny, aby sa  ti cvik nezunoval.

3. O zdraví ani nehovoriac. To isté čo pri zdraví.

4. Aj tu je to tak. Hlavne dievčatá túžia po skvelom štíhlom tele. Po cvičení majú pocit, že pre seba niečo urobili.

Všetky tieto body sú z mojej vlastnej skúsenosti. Čo si o tom myslíš? Napíš do komentára. :)

P.S.: Všimla si si, že som prešla do druhej osoby jednotného čísla? Videla som to u niektorých blogeriek a páči sa mi to. Je to osobnejšie. Nezaručujem, že to tak bude aj v ďalšom článku ;). Komentuj o tom, ktorý spôsob sa ti páči viac. 


Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca