16. mája 2013

INTERVIEW: Madhumitha Bluewraith 1 časť




Nishanath (ja):  Prečo si si založila blog?
MB: Pretože mi prišlo zaujímavé hovoriť o svojich pocitoch a svojom živote a oni ma ani nemusia počúvať.
Ja: Chodíš aj na LadyPopular. Ako si sa k tomu dostala?
MB: Cez moju dobrú kamarátku, teda BF, ktorá mi poradila aby som sa tam zaregistrovala a ja som musela mamku prosíkať dva týždne, aby mi dovolila sa tam zaregistrovať, ale to bolo keď som bola ešte malá, teraz je jej to úprimne jedno ;). 
Ja: Akých spevákov máš rada?
MB:  Úprimne? Justina Biebera a Austina Mahona, ale neodsudzuj ma za to sú takí zlatí :D.
Ja: Patríš medzi Beliebers a Mahomies?
MB: Nie , nepatrím, nehodlám sa zaregistrovávať na každú hovadinu :D. 
Ja: Aké jedlo je tvoje najobľúbenejšie?
MB: Milujem špagety, bryndzové halušky, fúčku (ak nevieš čo to je pýtaj recept), obližprst (znova recept) a rezance s tvarohom. Jednoduché jedlá, ale najlepšie aké som kedy mala :).




Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca