22. mája 2013

Obálky k VA - Upírskej Akadémii













AMERIKA


Tu je to také klasické až je to nudné. Nie je to hrôza, ale veľa sa s tým zdá sa nenamáhali. 



HOLANDSKO

Tak toto vyzerá každé inak. S VA to absolútne nesúvisí (hlavne ten dobový kostým na prvom obrázku , čo vyzerá ako červená čiapočka). A posledné ako romantický príbeh, ( čo VA sčasti aj je, ale myslím klasickú romancu). (myslím, že to je tým pozadím) 




RUSKO

Toto je dosť podobné americkej verzii, až na posledný obrázok - toho som sa zľakla.


 

SLOVINSKO

Keby som nevidela názov a autorku, tak si pomyslím, že je to Škola Noci.




TURECKO

Bránu zopakovali z americkej série a obrázky mi pripomínajú nejaký horor. Myslím, že toto je najhoršia obálka, bez urážky. 



SLOVENSKO


Podľa mňa najkrajšia je naša slovenská obálka. Je to zaujimavé a neokúkané. Strany sú zafarbené čiernou. 
 


Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca