4. mája 2013

Shatter me...


 






Dostala som novú knihu s názvom Shatter me (po slovensky Som roztrieštená). Je to kniha , ktorú som chcela už dávno, sčasti preto lebo je to dystópia a sčasti kvôli skvelým recenziám. Príbeh je o dievčati, ktoré má smrtiaci dotyk. Samozrejme je tam množstvo ľudí, ktorí to chcú využiť vo svoj prospech. Juliettina predstava je však celkom iná...




Ale dávam sem aj kapitolu jeden :D


Ukážka z kapitoly 46 (to vám veľmi napomôže, ale aspoň uvidíte štýl napísania ;)) 



Slovenská obálka sa mi páči , avšak táto ešte viac:

 
 


I blog with BE Write

1 komentár:

Raven Skeleton^^ povedal(a)...

Vyzerá to super :) Páči sa mi ako sú tie názvy kapitol "roztrieštené" . A slovenská obálka je v pohode no tá druhá je naozaj o trošku lepšia :)

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca