25. apríla 2013

Faites court , je suis pressé. Le chien

Ako hovorí názov: Rozprávajte rýchlo, ponáhľam sa. Tento týždeň mi ubehol v duchu písomiek a známok z písomiek a podobne. Celkovo som sa ponáhľala , ale týzdeň sa u mňa vliekol vééľmi pomaly :(. Mimochodom dostala som prvú päťku! Z priamej a nepriamej úmernosti. Sranda je, že to viem. A ešte väčšia , že som z toho odpovedala a dostala jednotku. Bola to dvoj-minútovka a dostali sme jeden príklad. ( čiže sa nemôžete pomýliť. ) Takmer celá skupina B dostala päťku . Mali sme tú istú chybu. Iba jedna sa pomýlila a spravila iný príklad (dostala dvojku, poučenie: keď nevieš jeden sprav radšej druhý a potom povedz , že si sa pomýlil/a. ;) ) A ďalší si tipol , že to je nepriama úmernosť, čo bola aj pravda, ale mal ako chybu niečo iné, čiže trojka (tu nie je žiadne poučenie, ten spolužiak s tipovaním , nikde ďaleko nedošiel) . Ale chcela som o inom ;).

Na pred-pred-minulej výtvarnej, som kreslila psa. Mali sme totiž robiť realistickú kresbu. Myslím, že sa mi to podarilo, preto to tu dávam ;). Kreslila som ceruzkou (nie tou na kreslenie, nemala som ju vtedy) čiže tvrdý typ. Tieňovanie som robila prstom (nepríjemná špina za nechtami, neznášam špinu za nechtami, aj keď skôr akúkoľvek špinu :D). Nebudem dlho naťahovať , tu je ten obrázok:



Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca