8. apríla 2013

Profil lady: Adidas_Woman




Tento článok píšem na základe istého príspevku na LP fóre. Neskutočné čo tie ladies dokážu. 


NA ZÁKLADE ČOHO SOM SA NA LADY POZRELA:

Dobry den , včera som len tak nakukla do hry mojej dcery a ostala som nemilo prekvapena , lady Adidas Woman,nazvalo lady mojej dcery hexe3 nechutnou potetovanou gazdovkou ..... po obrane mojej dcery, ze co to ma za slovnik a vraj nikomu sa nemusi pacit to iste , ju lady Adidas Woman ,nazvala nechutnou slapkou !!! To je v tejto hre normalne , ze deti urazaju ine deti ??? Naschval som sa isla pozret do profilu ten lady z vyberanym slovnikom a stacilo mi to co som videla v jej info , tak nie ze nadava oplzlo inim , ale este aj verejne nahovara ine zo slabsich urovni aby sa spolcovali a skodili inym ?? Myslela som si ze je to hra pre deti kde sa maju zabavit a nie si robit zle a urazat sa .Dufam , ze spravodlivost si ju najde aspon tym , ze si to to precita co najviac ludi .Dakujem





ADIDAS_WOMAN

Úroveň 12

Pohlavie :Lady

  • Info: *Ahojte Dievčatá všetky ste velmi pekné*A máte štýl ták a podme dalej zakladám klub Pretty Woman tento klub nebude len o kráse ale o toom že si budeme navzájom pomáhať a každá budeme mat tu ktoráá bude s nami v klube v priateloch budeme spoločne bojovat proti tym ktoré sa nas snažia zbavit napr.tak že sa budeš chciet dostat na podium a ta pred tebou ale za tebou tiež tak ju zminuskujeme a tebe všetky hhlasy pridáme potom ak nebudeš mat peniaze tak najmladšia z nas sa bude musiet obetovat a hrat modny suboj so silnejšou iba v kritickích prípadoch ktorá ladynka sa chce zapojit oficialne do môjho klubu nech ma informuje v sprave ! Dakujem za pochopenie!..Oficialne členky:Vinea a ADIDAS_WOMAN,Nika Vargova alias Nika,a Meyan,Bella Cullen 







len o kráse ale o toom že si budeme navzájom pomáhať a každá budeme mat tu ktoráá bude s nami v klube v priateloch budeme spoločne bojovat proti tym ktoré sa nas snažia zbavit napr.tak že sa budeš chciet dostat na podium a ta pred tebou ale za tebou tiež tak ju zminuskujeme a tebe všetky hhlasy pridáme potom ak nebudeš mat peniaze tak najmladšia z nas sa bude musiet obetovat a hrat modny suboj so silnejšou iba v kritickích prípadoch ktorá ladynka sa chce zapojit oficialne do môjho klubu nech ma informuje v sprave ! Dakujem za pochopenie!..Oficialne členky:Vinea a ADIDAS_WOMAN,Nika Vargova alias Nika,a Meyan,Bella Cullen 
123 ,natalka 44 a kika 02 , a tiež Nathasa alias Naty,Mex,Miriam,Habibi117,eliy5



Môj komentár k tomu: 

V TOM INFE ČO PÍŠEŠ...KOĽKO MÁŠ ROKOV? V TEJTO HRE PREDSA NEJDE O ZDISKREDITOVANIE LADIES , KTORÉ SÚ NA PÓDIU PRED TEBOU... UŽ AJ TO JE ZLÉ KEĎ ČLENKY KLUBU ZA SEBA HLASUJÚ ABSOLÚTNE NEÚPRIMNE. NA PÓDIU POTOM BUDÚ KADEJAKÉ DIEVČATÁ, KTORÉ NEVEDIA NIČ ZLADIŤ. NA STAROM LP TO TAK UŽ A BOLO A MYSLÍM ŽE JE. ALE, TEBE JE JEDNO ČI TAM BUDÚ ŠKRATY, DÔLEŽITÉ JE , ABY SI TAM BOLA TY, NO NIE? (MIMOCHODOM, HORŠÍ MAKE-UP SI JEJ DAŤ NEMOHLA, VŠAK? A TIE VLASY? A TRIČKO V KOMBINÁCII S FARBOU VLASOV + OČNÉ TIENE + BUNDA , KTORÁ K TOMU NEJDE VYTVÁRA DOKONALÚ LACNÚ SLEČNU (AK VIEŠ ČO TÝM MYSLÍM) SUKŇA A TOPÁNKY SÚ ZLADENÉ DOBRE.

Stretla som sa aj s dobrými reakciami:


 kajulienkaDátum 2013-04-05 23:49
si velmi pekna max na vstko a velmi sa mi paci ako si zotrela heeeh adidas woman  ...... maxko pls nevraca 









NEODPÍSALA MI NIČ , NO INÁ LADY SA JEJ ZASTALA:
-myslím , že o tom nadávaní nič nevie (nie som si istá či to napísala vplyvom môjho komentáru alebo nejakého iného)

Dátum 2013-04-06 14:54
    každá má osobitý štýl a urážať kvôli tomu že vám ten štýl nesedí je úbohé a trápne
    máš svoj osobitý štýl nedaj sa odradiť 



    4 komentáre:

    Raven Skeleton^^ povedal(a)...

    Neviem čo dodať , ale myslím , že nie je správne založiť klub kde budú zmínuskovávať iné Lady . A nazáver ma dostalo toto : "A tá najmladšia sa bude musieť obetovať a ísť bojovať so silnejšou. " . Nepáči sa mi jej správanie :/

    Raven Skeleton^^ povedal(a)...

    + Ona je tá na začiatku článku ? Tak to je potom dosť hrozne oblečená na to , že chce zmínuskovávať iných aby ona mohla byť prvá . -_-

    Unknown povedal(a)...

    je pravda, že na starom LP bola korupcia, ale takéto veci nie.

    Unknown povedal(a)...

    že? väčšinou také lady píšu tieto veci

    Kde ma nájdete

    Kniha mesiaca