14. apríla 2013

DOI - INDIRECT

Ahojte,

Včera som bola na francúzštine a učili sme sa zámenný predmet. Dúfala som, že nebudeme brať nič nové, iba prečítame článok, spravíme nejaké cvičenia a podobne. Ale samozrejme sme museli brať nevyjadrený predmet v datíve. Zatiaľ to nie je nič ťažké, lenže to sú všetky veci na začiatku.

Včera (piatok) sa vlastne nestalo nič zaujímavé, takže nemám o čom písať. Tento článok je vlastne dosť dobrý na precvičenie nevyjadreného predmetu, čo je veľmi dobré, keďže sa to neplánujem učit :).

Je visite jardin botanique. Je la visite. (To je vyjadrený predmet , ale tak čo už. ;) a skutočne tam pôjdem, možno pridám aj nejaké fotky na blog ;))

Cez týždeň pridám článok maximálne o lady popular, píšeme písomky a testy. ;) Zo slovenčiny urcovanie slovných druhov , na čo sa vôbec neteším, nemám problém s písaním i,í/y,ý , ale toto sa musím naučiť , najmä spojky...

Takže Souhaitez-moi! :)

Som v ďalšej GIVEAWAY: http://tarawriter.blogspot.sk/2010/07/big-honkin-contest.html

Začala som sa prihlasovať do všetkých na ktoré som natrafila, aby som mala čo najväčšiu šancu vyhrať. :)

3 komentáre:

Raven Skeleton^^ povedal(a)...

krásny desing.. a ja snívam o učení fracúzštiny , a tak možno sa niekedy budem učiť .. .a aj mne sa zdala fyzika prvé 4 týždne ľahká :D

Unknown povedal(a)...

Ja mám fyziku rada doteraz ;) a väčšina sa mi zdá ľahká (teraz počítame teplo) , ale potom to bude oveľa ťažšie , lebo teraz si stačí zapamätať pár hustôt a tepelných kapacít , ale neskôr...no neviem či ju budem mať rada :D a ďakujem ;) chcela som niečo čo vytvorím sama a jednoduché a jarné

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca