13. júna 2013

Kniha , ktorá vás prinúti premýšľať - John Green: Kam zmizla Aljaška (RECENZIA)

Kam zmizla Aljaška je kniha, ktorú budete milovať! Nielen pre jej zaujímavý príbeh či slovnú zásobu. Je toho omnoho viac.

Ale poďme pekne po poriadku:

Miles Halter sa rozhodne objaviť Azda a nie hocijaké, chce nájsť to Veľké. Preto sa vyberá do Culver Creeku, školy kam chodila takmer celá jeho rodina. Nájde si nových kamarátov a pretĺka sa študentským životom. 

"Sorry. Netráp sa kráska. Boh potrestá hriešnikov. A kým to urobí on, postaráme sa o to my." 

O niektorých knihách sa vraví , že v nej nájdete stále niečo nové, iné. Takáto kniha je aj Kam zmizla Aljaška (stále neviem kam zmizla).


Vyššie som spomínala slovnú zásobu. Zdá sa, že niekto pochopil (už bolo načase)  ako teenageri rozprávajú. 

Postavy boli prirodzené. Najviac sa mi páčila Aljaška so svojou nestálosťou a všetkým čo k tomu patrilo. 

Páčila sa mi aj tá Milesova záľuba v posledných slovách. Nadchlo ma to tak, že to v podstate už vyhľadávam. :)

"Ako sa dostanem z tohto labyrintu?" Simon Bolívar

Táto kniha vás prinúti premýšľať. Rozhodne po nej siahnite.



Táto kniha je pre mňa niečo ako moderný Lovci ľudí (nie je to také akčné, ale dá sa to čítať aj sedemkrát za sebou a neomrzí vás to).


Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca