15. marca 2013

Choroba 2

Ahojte,

Po dlhom čase znova píšem do rubriky Zápisník. Dnešok je výnimočný asi preto, lebo som znova bola u doktora (tentoraz u iného). Podstúpila som dva nepríjemné výtery (z nosa a hrtana) a šla na RTG a odber krvi. Z RTG sa zistilo, že nemám cvičiť šesť týždňov a znova brať lieky. A samozrejme piť dostatok tekutín. Ja len dúfam, že po všetkých tých liečeniach už budem mať pokoj od môjho dusivého kašľa. ;)

Na zdravie! :)
Nishanath


4 komentáre:

Raven Skeleton^^ povedal(a)...

Fúúú ! 6 týždňov je teda dosť! :D Ale ja smo z telesnej taký ulievač , takže mne by to problém nerobilo :D. Ou ou ! Odber krvy je to najhoršie čo môže byť :S . Tak sa teda uzdrav ;) Raven Skeleton^^ ( neviem prečo ale cez google ťa sledujem ako Rawwr Unicorn a komentujem ako Skinny Bitch :D )

Unknown povedal(a)...

Tiež ti želám zdravie ;) myslím si, že máš super blog , budem ťa sledovať ;)

Unknown povedal(a)...

my máme teraz dobrú telesnú ;) predtým sme hrali vybíjanú, a ďakujem :) teraz mi brali zo žily a tie tvoje prezývky :D

Unknown povedal(a)...

ďakujem , aj za to že si sa rozhodla ma sledovať ;) a aj za like na FB :)

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca