9. marca 2013

"Problémy" na LPMA


Ahojte!
Keď som sa pozerala na profil lady Jacki, všimla som si jeden komentár. Lady Michaela ju urážala. Či je to skutočne tak, ako tvedí lady Michaela, neviem. Ale, myslím, že lady Michaela, keď už chcela niečo písať, tak mala napísať niečo ako:/ Ahoj, počula som, že kradneš ladies heslá a mená a páči sa ti moja lady? Počula som, že nie. / Za toto by jej určite Jacki neodpovedala tak ako odpovedala. A lady Dajana11 (možno kamarátka lady Michaely, ale myslím si že nie), sa zastala lady Michaely a tak zase začala urážať Jacki. Všimnite si tie nadávky v komentároch (a že vraj dievčatá nenadávajú). Ponúkam vám tento rozhovor:

Citujem z lady Michaela:
 Čau nezdá sa ti že z tích mínus a plus ti trocha preplo no dobre ak ti píše nejaká chudera čo dáva mínuska tak ok ale otatných nemusíš urážať napr. ja som sa od jednej lady dozvedela že si s každou lady píšeš len aby si zistila meno a heslo no neviem či to je pravda ale viem že sa ti ja vobec nepačim ta mi tiež povedala lady.......... 
Citujem z Jacki:
 kokooooos...čo vám tu všetkým šibe?ktorá chudera ti to o mne povedala?samej mi niekto ukradol lady!!!!!!tak buď ticho...OK?A načo by mi tak bolo to heslo?ktorá chudera sprostá o mne šíri takéto veci?madona xxl či jako A ty prečo si si ma ignorovala? Moja a ináč ja som si tu písala sotva z piatimi ladies....
 Citujem z dajana11:
 ale t ako si mozes dovolit na niekoho kidat aj mne niekdo ujkradol lady a co sa mam posrat aby som ju dostala naspet a us mam druhu tak but radsej ticho ok
 Citujem z Nishanath (ja):
aj ona má tú druhú a lady michaela : prečo ti vadí , že sa jej tvoja lady nepáči? veď každý má iný vkus (raz som mala -15 (myslím, že až takú škaredú lady nemám , ale je to vec vkusu)) a lady je pekne zladená, ale spravila si chybu , ktorú robí väčšina ladies: silonky alebo ponožky či čo to je si dala do topánok s otvorenou špičkou body nedávam- nemám peniaze. A make-up je podľa mňa príliš výrazný, to je asi všetko. ;)
Ak by ste chceli vedieť niečo o nich, tak čítajte ďalej: Lady Michaela: Ahojte ladynki,volám sa Michaela a mám 12.Milujem kone a psy.HLASUJTE ZA VŠETKO PROSÍM CHCEM SA DOSTAT NA PÓDIUM A JE MI JEDNO NA AKE TAK TIM LADYNKAM CO ZA MNA HLASUJÚ PATRI DAKUUUUJEEEM.......................................................
A prosim napiste ked davate hlasy kolko som mala a kolko mam DAKUJEM 

(má 12, ale tie ladynki bez komentára, mohla radšej napísať ladies)

Jacki: (Nie je napísaný vek) Profil: ahoj :) Som vďačná za každý jeden hlas a vážim si každý jeden UPRIMNY koment.... ---------------------------------------------------------------------- Neznášam lady ktoré dávajú mínuska a nenapíšu alebo dávajú mínuska len zo závisti...Je to úplne trápne ---------------------------------------------------------------------- No to je asi všetko a ešte veľa šťastia a úspechov v tejto hre a dúfam že sa Vám moja lady bude páčiť:):):)A kuki galerku:):):) ---------------------------------------------------------------------- Takže sa aj ospravedlňujem za súboje a aj za tie komenty čo som niektorím lady napísala...Ale myslím že sa nemám za čo-vy ste mi dali prvé mínuská...Prosím,neskúšajte ma oklamať lebo ja viem kto mi dal mínusko!!!Mimochodom o Jacki sa šepká, že píše max a dáva mínus.


(to s tými mínusovými hlasmi sa stáva, čím ďalej tým častejšie)

 Dajana11: 
Kto mi dá hlas nech napíše a ja mu ho vrátim ale ma neoklamte lebo ja to vidím.A dakujem za hlasi... ja si myslím že vi ste skvele. OU A PREPÁČTE ZA TIE SÚBOJE . Prosým dáte mi hlasy na LP mám tam málo ďakujem............. a Mám Novú foto moj psik .... 

(zasa s tými hlasmi, vek nie je)





Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca