23. marca 2013

Hra rezieb (4) - Pozor to nie je koniec, rezby sú predsa tajomstvo

Na začiatku som bola odhodlaná, ale je pravda, že čím som sa od udalosti vzďaľovala, tým viac som premýšľala nad tým, či je skutočne potrebné , aby som do toho vkladala svoj život. Lúštenie tajomných odkazov bola jedna vec, ale vyhrážky od tajomného Červeného Trpaslíka druhá.
Ale Leninej sestre , by som to povedať mala.

Zistila som si kde býva a šla som ku nej. Nebola veľmi nadšená, čomu som sa veľmi nečudovala, bola som predsa Lenina kamarátka. Nechcela som prejsť hneď k jadro veci, no sestra mi nedala na výber. " Viem , kto zabil Lenu," začala som. Jej sestra bola prekvapená: " Bola to predsa nehoda." "Nie nebola, Lena mi hovorila o istom Červenom trpaslíkovi, ktorý chce listiny, ktoré strážiť vaša rodina. " " Neviem, čo ti Lena narozprávala, ale tak to nie je. Aj mne to hovorila. Ale myslím, že si nevedela, že Lena trpela psychickou poruchou. Vymýšľala si rôzne veci a potom ich ešte uskutočňovala. Bola prepustená z liečenia, pretože jej stav sa zlepšil. No podľa tvojho tvrdenia, to len predstierala. " " Ale to nemôže byť pravda. Načo by si to vymýšľala?" " Celý jej život bol klam. "

Nechcela som tomu uveriť, ale to čo hovorila Lenina sestra, dávalo zmysel. A tak sa vyriešila táto záhada.

Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca