25. marca 2013

Temperance a lá Lady Nightstalker




Lady Nightstalker (pozn. Eragon - Nasuada bola prezývaná pani Temnolovkyňa)




Pri tvorení tohto outfitu som sa snažila, aby sa čo najviac podobal na Nasuadu. Mala tmavú pleť, čo som dodržala. Bola to kráľovná, takže som jej dala šaty a doplnila zlatými ozdobami, ktoré vyzerajú honosne a zároveň ladia s tmavou pleťou. Čierne veci mala oblečené, keď zomrel jej otec. 


2 komentáre:

Raven Skeleton^^ povedal(a)...

Krásne ako som tak pozerala tvoje články o Lady Popular tak som sii povedala - Dočerta ! to dievča musí robiť stylistku ! :D

Unknown povedal(a)...

Ďakujem , ale je to hlavne o tých veciach. A na LP je veľa takých dievčat, niektoré majú skutočne prekombinované outfity ;) sú tam krásne šaty vo všelijakých štýloch.

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca