9. marca 2013

Wendy Wunder - Zázraky sú možné


NÁZOV: PROBABILITY OF THE MIRACLES - ZÁZRAKY SÚ MOŽNÉ
Autor: Wendy Wunder
Žáner: YA

ANOTÁCIA

Zatrpknutá a sarkastická Cam Cooperová strávila posledných 7 rokov striedavo v nemocnici a doma. Na mamino naliehanie sa spolu vyberú na dobrodružnú cestu na druhý koniec Spojených štátov, do prímorského mestečka na severe spojených štátov, aby sa tam uzdravila. Cam prežije celý rad takých bláznivých a takmer neuveriteľných náhod, že pomaly začína aj ona veriť na zázraky. Tým najväčším a naozajstným zázrakom je však pre ňu to, že nachádza vzácnych priateľov a svoju veľkú lásku.


Táto kniha ma najprv zaujala obálkou. Zapáčil sa mi povrch obálky a písmo som si hneď obľúbila. :)
Po druhé sa mi páčila, že kniha je realistická a nie príliš "zázračná".


"Spýtala si sa ma, čomu verím. Verím tomu, že budeš v poriadku."


Po tretie: hlavná hrdinka! Cam bola jednoznačne výnimočná osoba. Bola vtipná a vedela hula! Na svoju chorobu sa ani nesťažovala a bola vyrovnaná s tým že zomrie. Pomáhala svojim blízkym.
Dej ozvláštnilo aj to, že bývala v DisneyWorlde.


"Veda tentoraz veda nestačí, Campbell Premúdra. Ty potrebuješ jedine zázrak."


Knihu rozhodne odporúčam. Nechýbal dobrý príbeh, ani romantika.
Neboli tam žiadne siahodlhé opisy a nikde to nebolo nudné. Mne sa nepáčil jedine autorkin zvláštny štýl, na ktorý sa ťažko zvyká. To robí z tejto knihy len "dobrú" :).

Hľadela ne tých troch, ako sa spolu smejú a náhle ju premohol smútok, pretože sa cítila prehliadaná, no zároveň aj radosť, pretože vedela, že sa im spolu bude dariť, či s ňou alebo bez nej.


Hodnotenie: 9/10

Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca