19. marca 2013

Hra rezieb (3) - Vravela som ti aby si si dávala pozor

A tak som čakala. A mohla by som čakať aj večne, keby som nevidela správy. Lena zmizla.

Nahlásila to jej sestra (kto by tušil , že nejakú má) v piatočné popoludnie. Ja som išla s rodičmi na víkend, ku domu pri jazere. Správa z rádia ma zasiahla. Dúfala som, že sa Lena nájde, ale stále mi v hlave vŕtali jej posledné slová:" A keby som zomrela, tak mi sľúb , že ochrániš poklad." Rodičom som povedala, že som Lenu poznala. Ľutovali ma, ako keby bola mŕtva.


Šli sme k nášmu domu. Nič sa tam nezmenilo, len nad jazerom krúžil akýsi dravý vták. Viem, že by som nemala byť taká paranoidná, vravela som si vtedy, ale dravé vtáky lietajú na jednom mieste väčšinou vtedy , keď sú tam mŕtve zvieratá, alebo čo bolo horšie , mŕtvi ľudia. Nie ,Lena tam predsa nemôže byť. Hovorila som si.

Nevedela som sa upokojiť, tak som šla preskúmať jazero z brehu (plávať ani náhodou, čo keď je tam niečo mŕtve? Bŕŕŕ...) Mám skutočne šťastie , že voda je priezračne čistá. Začala som od pravého brehu. Bola som už takmer pri konci, keď tu zrazu vidím riasy, čierne riasy.

Podišla som bližšie a zistila som, že to čo som z diaľky pokladala, za riasy, sú ľudské vlasy s modrými pramienkami. Zhrozila som sa a utekala domov, za rodičmi. Povedala som im , čo som videla. Nechceli veriť , že na ich súkromnom pozemku je mŕtvola, navyše mojej kamarátky. Šli sa pozrieť. Ja som tam len nemo stála, neschopná slova.

Stále som tam stála, keď prišla polícia, vytiahli telo z jazera, ja som tam bola na identifikáciu. Bola to Lena. Vypočúvali ma. Pýtali sa na to, či Lena nemala samovražedné sklonu alebo niečo podobné. Jej sestry sa pýtali tiež , ale ona o ničom nevedela a ja tiež.

Ale vedela som , že to bola vražda. Už len tá esemeska, ktorú som dostala: " Pchala nos tam, kam netreba. Chceš tak skončiť tiež? Ak to niekomu povieš , už sa s tebou nebudem hrať."

Nikto podpísaný nebol, ale vedela som , že to je od Červeného Trpaslíka. Už mi bolo jasné , prečo Lenu utopil tu. Snažil sa ma vydesiť. A tiež posielanie SMS na mobil, ktorý som dostala od Leny. Chce mi ukázať, že je všade, má všetky prostriedky, ktoré chce a nebojí sa ich použiť. Síce nechcem dopadnúť ako Lena, ale nebudem sa len tak prizerať.



2 komentáre:

Raven Skeleton^^ povedal(a)...

máš talent na písanie - vedela by som si predstaviť tvoju knihu v kníhkupectve - v mojom nákupnom košíku :) Raven Skeleton^^

Unknown povedal(a)...

Ďakujem ;)

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca