9. marca 2013

Zmeny (dobro či zlo?)


Myslím si, že keby tu neboli zmeny, život by sa stal nudným. Už tak pre niektorých je. Ranná rutina, obedňajšia, večerná a potom nočná. A tak to ide dookola. A potom, keď do toho niečo príde, ľudia sa čudujú. Myslím, že ten, kto má rád zmeny a zažíva ich denne, tak sa nebude čudovať. Príde zmeny a ľudia nevedia, čo majú robiť.
Myslím, že zmeny nie sú dobré ani zlé, ale záleží na tom, čo s nimi potom urobíme, ako sa zachováme v danej situácii. Niekto v nich vidí iba to zlé, niekto to dobré.
Hovorí sa, že zmena je život. Všetko sa mení, od počasia až po planéty a vesmír. Myslím, že je hlúpe namýšľať si, že zmeny sa ma netýkajú, že im utečiem. Pretože každý sa mení, či chce alebo nie a záleží len od neho, či k lepšiemu alebo horšiemu.
Ja si myslím, že zmeny sú dobré, hoci sú často podávané v trpkom obale. Ako som spomínala vyššie, ľudia by sa bez nich nudili. A keď príde zmena, dostaneme šancu. Dostaneme šancu zlepšiť sa a to je podľa mňa to úžasné na zmenách, ktoré sú život. Zmeny nám nedovolia zostať ležať a nudiť sa, nútia nás konať a preto sú podľa mňa super.
Mnohí určite nesúhlasíte. Napríklad zomrie vám mama. Aj to je zmena. Už nebudete môcť k nej chodiť na obed, nebudete jej hovoriť, že vám nemusí pomáhať, že to zvládnete...Pýtate sa, načo je to dobré? Mali ste ju rád, aj keď ste to občas nevedeli dať najavo...Dobré je na tom to, že sa možno trápila s chorobou a teraz ju už necíti. Vy dostanete šancu na väčšiu samostatnosť. A ak sa s tým dokážete vyrovnať, bude z vás lepší človek. Ale je pravda, že táto zmena je neuveriteľne ťažká. A možno si nikdy neuvedomíte, načo bola dobrá.

Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca