9. marca 2013

Kráľovsky modrá ;)





Ako som to zladila?
Najprv som kúpila ten top. Modrý sa mi páčil najviac. Keďže som nemala vhodnú sukňu, použila som šaty bez ramienok, ktoré som lady dala pod tričko. Kabelku som kúpila v tom istom obchode kde top. Topánky mám ešte z Hadej kolekcie, veľmi sa mi páčia tak som ich sem chcela zladiť. Navyše idú ku kabelke. Rukavice som dostala ku krasokorčuliarskemu obleku. To čo lady drží , som kúpila v karnevalovej kolekcii, nechcela som aby ten outfit bol prázdny. Tú pelerínu mám zase z Roku Hada a dala som to tam preto, aby to vyzeralo slávnostnejšie. Klobúk sa mi vždy páčil , ale na starej LP bol za diamanty, tak som si ho kúpila až teraz. Okuliare som tam dala pre zaujímavosť. A farba vlsov ide ku kabelke. :)

2 komentáre:

Raven Skeleton^^ povedal(a)...

Vidím , že si sa presťahovala :) Moc mi to nevyhovuje ale budem sa snažiť ťa sledovať aj takto :) Raven Skeleton^^ (nech ťa nepomýli iná prezývka :D ).

Unknown povedal(a)...

To máš zrejme z nového blogu. ;)

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca