9. marca 2013

O mojej chorobe a novej rubrike ;)


Možno sa niektorí , moji stáli čitatelia, čudujú prečo zrazu pridávam toľko článkov. Možno si myslíte, že sa nudím, prípadne som chorá. Pravdu majú tí, čo si mysleli to druhé. Chorá sa veľmi necítim, ale kašlem. Možno vám to nepripadá ako choroba, ale keby ste ma počuli kašľať hneď by ste zmenili názor... Dokonca som mala ísť na lyžiarsky, lenže...vidíte ten minulý čas :(. Ono je pravda, že nekašlem v kuse, ale dostávam záchvaty, keď mám pocit , že sa dusím. A ja som sa na ten lyžiarsky tak tešila. No choroba nepustí. :( Ale keďže som priveľmi aktívna dám tu novú rubriku s názvom FANFICTION. Budem tu pridávať rôzne vymyslené príbehy, ale na základe danej knihy ale seriálu. Takisto som sa rozhodla pridať knihy, ktoré som už čítala - ten článok sa bude nachádzať v rubrike knihy aj samostatne v menu. Budem pridávať aj tie čo chcem prečítať a tie čo som prečítam od tejto doby.

To je odo mňa na túto hodinu zrejme všetko . ;)

Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca