9. marca 2013

O mne, alebo vitajte v paláci mojich myšlienok :)


Ahojte,

blog som začala písať už pred dvoma mesiacmi, no chýba tu nejaké uvedenie o tom, na čo blog slúži, o mne a podobne. Rozhodla som sa to pridať až teraz.

O blogu:
Tento blog slúži na pridávanie mojich zážitkov, fotografií a podobne. Je to typický deníček. Snažím sa písať zaujímavo a iba vtedy , keď mám o čom. V tejto kategórii je veľa blogov a je ťažké presvedčiť čitateľa, aby stále chodil aj sem. Mám tu svoje názory a myšlienky, takže keď nesúhlasíte s niečím, môžte to napísať do komentáru (veď na to sú). Mažem iba vulgárne vyjadrené názory a nadávky. Viac o tom tu. Nenútim vás, aby ste ma čítali, takže sa radšej zdržte písania takýchto komentárov. Tie čo ma naštvú - blokujem užívateľa.


O mne:
Som mladé dievča, ktoré má rado knihy, tanec, šport, fotografovanie a kreslenie. Prezývka Nishanath vznikla tak, že som čítala knihu Tigrova kliatba neskôr aj Tigrovu misiu a tam boli rôzne indické mená (Nilima), zapáčilo sa mi to, tak som hľadala na internete a našla som Nishanath. Moja kamarátka Madhumitha Bluewraith si našla meno podobne, až na to , že ja som jej povedala o tých indických. Pre zaujímavosť Madhumitha v preklade znamená sladká osoba a Nishanath znamená mesiec (Nisha znamená noc alebo víziu). Vlastne ma to aj celkom vystihuje. Večer nikdy nemôžem zaspať a ráno nemám problém so vstávaním. Moja zlá vlastnosť je hlavne hrdosť. (Koľkokrát som si mohla pomôcť s tým, že mi niekto poradí). Zlá vlastnosť je aj zlomyseľnosť. Navyše som dosť skúpa, aj keď by sa to mohlo brať aj tak , že viem šetriť. A navyše som aj dosť vypočítavá, nikomu nič nepožičiam bez toho, aby som čakala , že mi to niekedy vráti. Niektorí hovoria, že som chladná. 
Možno to tak aj je. Sama sa tak nehodnotím. Chladná som iba vtedy keď treba. :D Potom som 
tvrdohlavá aj keď viem robiť kompromisy. Ale možno sa vám bude zdať , že som zlá pretože tu vymenúvavam moje zlé vlastnosti a na dobré som kdesi zabudla. Myslím, že som úprimná , aj keď moje okolie tým nie je práve nadšené. Ale zároveň beriem na ľudí ohľad. Potom som trochu skromná , ale to ide trochu cez tú vypočítavosť, ale zasa svoje prednosti si uvedomujem. A viem presviedčať ľudí. Či už na to využívam skromnosť , vypočítavosť, alebo neviem čo ešte ,tak viem. A ľudia hovoria, že som inteligentná (teraz nechcem ,aby to vyznievalo skromne, vážne to hovoria (uvedomujem si , že babky to vnúčatám hovoria stále , ale myslím si že celkom som. ) A mám dobrú pamäť. V škole si niečo dokážem zapamätať za tú hodinu, čo to berieme a potom sa doma nemusím učiť. No keď pôjdem na gymnázium tak sa to zrejme zmení :).

Myslím, že to je o mne na jeden článok až priveľa.


S pozdravom,
Vaša

Nishanath

Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca