9. marca 2013

Pokrytec či zbabelec?


Ahojte!
Dnes píšem už aspoň po piatykrát čo je u mňa dosť nezyčajné, keďže poniektoré dni nepridám ani čiarku.
Vlastne som chcela mojim čitateľom (keď nejakých mám) oznámiť, že pridávam novú rubriku - PHOTO, kde budem pridávať, ako už z názvu vyplýva fotky.

No takpovediac, chcela som sa aj trochu vypísať. Len nedávno som zistila, že moja kamarátka je pokrytec. Od nej by som to aj čakala a dlhšie som vedela, že taká je, ale nemala som na to pomenovanie, tak ma to trošičku zarazilo. Aj keď myslím si, že danú kamarátku ovláda viac strach. Ale, myslím, že by to iné naše kamarátky ani nečakali. Viete, ona sa tvári, že je úprimná (celkom sa jej darí) a potom klame aj v tom , v čom by vážne nemusela. Táto kamarátka má veľa zlých vlastností aj keď sa zmenila k lepšiemu, ale snažím sa v nej hľadať tie dobré (napríklad je inteligentná) a nemyslieť na tie zlé, ktoré sa s tým spájajú (namyslenosť, aj keď menej ako predtým).

Tell me

Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca