27. marca 2013

Chrobáky v nohách nestoja za chvíľu voľna



Dnes som mala zvláštny sen. Stála som na pódiu a v pozadí išiel projekt. Mala som ho robiť s kamarátkou (Madhumitha Bluewraith) a spolužiakom. Dopadlo to tak, že my dve sme nerobili nič a tým pádom sme nevedeli nič naspamäť. Neviem čo dostala Mad , ale ja som dostala 5 a plávanie v bazéne s červíkmi, ktoré sa Vám zažerú do mäsa a nejdú von (svrbí to) ,  nedá sa to nijako dať preč, nemôžete chodiť do vody (v sne som zbožňovala plávanie) a voda nakazená červíkmi na vás stále ostáva, je to ako začarovaný kruh.
Ďalej som sa akokeby presunula do minulosti (ako vo filme, keď Vám chcú ukázať minulosť), tam som lietala (!) , verila som tomu (!!) , a hovorila som si : "veď podobný sen sa mi sníval. To znamená, že keď teraz lietam, tak sa to dá. " A tešila som sa (!!!). Bol to však úžasný pocit. Lietanie bolo ako keby plávanie vo vzduchu. Musela som byť vyrovnaná a mať presné zábery rúk (bolo to však veľmi jednoduché).
Potom som už mala tie červíky (plávali som v bazéne s vodou nakazenou červíkmi (no fuj!) , šla som si nachvíľu zalietať (teraz to znie divne, ale vtedy to bolo celkom normálne, niežeby to niekto okrem mňa vedel) a potom znovu prišiel ten spolužiak a snažil sa mi pomôcť dostať preč tých červíkov.
Neskôr bola nejaká oslava (skôr párty) , ale nikto tam nebol. Bola tam výzdoba na stromoch. Asi dva stromy, boli nejako divne ozdobené. Vtedy sme si to nevšímali , až neskôr.
Možno o deň , dva neskôr sme zistili , že to boli duchovia (všetky hlavné , aj dôležité vedľajšie postavy z Harryho Pottera, aj Voldemort) . Niečo od nás chceli ako to bolo zvykom. Teraz myslím , že išlo o loď, ktorá sa nápadne podobala na Noemovu archu. Všetci to hľadali, ale teraz si spomínam, že ani neviem na čo tam boli, ale presne vtedy sa báli nebezpečenstva, tak Noe vytiahol odniekiaľ tú archu a nasadili sme do nej, bšetci okrem Snapea. (Teraz sa mi zdá, že sa podobal, ale vedy sa zistilo , že bol dávno hľadaným otcom môjho spolužiaka (viem, že to veľmi nedáva zmysel) . Jeho sme tam museli nechať, aby nás zlí neprenasledovali.
Potom sa to dobre skončilo a duchovia odleteli na metlách za sprievodu hudby (bola krásna, ale smutná, slová som si nepamätala hneď čo doznela a to ju hrali dvakrát) , ktorú hral Dumbledore a ja som sa ho pýtala, prečo nejde aj on s nimi. Povedal, že on odvážnom všetky duše za sprievodu takej hudby a je ich opatrovateľom do momentu , kedy sú pripravení odísť z tohto sveta.




I blog with BE Write

Žiadne komentáre:

Kde ma nájdete

Kniha mesiaca